Regulamin
1. 1. Definicje
1.1. O ile nie określono inaczej, do niniejszego Regulaminu mają zastosowanie następujące definicje:
- Regulamin: Te ogólne warunki, które mają zastosowanie w relacji pomiędzy BD Technologies AG a klientem.
- Konsultant: Osoba fizyczna świadcząca usługi poprzez odpowiadanie na wiadomości klienta.
- Profil: Przykładowy profil umożliwiający klientom komunikację z konsultantami.
- BD Technologies AG lub również Operator: BD Technologies AG, który obsługuje tę stronę.
- Czat: Cyfrowy środek komunikacji udostępniony na tej stronie, za pomocą którego klienci i konsultanci mogą się komunikować.
- Kredyty: Cyfrowe, systemowe środki płatnicze, którymi opłacane są czaty na tej stronie.
- Usługi: Usługi świadczone przez konsultantów na stronie internetowej, których klient może zażądać.
- Recording: procedura, dzięki której informacje i zdarzenia, które mają miejsce na tej stronie internetowej są cyfrowo przechowywane.
- Klient: osoba fizyczna, która odwiedza tę stronę internetową i/lub korzysta z oferowanych usług.
- Strona: wspólna nazwa BD Technologies AG i klienta.
- Konto: zestaw danych osobowych i cech, które klient udostępnia konsultantom i/lub BD Technologies AG.
- Strona internetowa: Wirtualna obecność BD Technologies AG w mediumastro.pl, która stanowi platformę do komunikacji między klientami i konsultantami. Strona internetowa jest obsługiwana przez BD Technologies AG.
2. Zakres stosowania
2.1. Niniejszy regulamin zawiera warunki odwiedzania strony internetowej i korzystania z oferowanych usług, które obowiązują wyłącznie pomiędzy BD Technologies AG a jej klientami.
2.2. Korzystając z tej strony internetowej i / lub korzystając z usług, klient w pełni akceptuje te warunki i następujące oświadczenie o ochronie danych.
2.3. Korzystanie z witryny i usług, które zapewnia, jest przeznaczone dla osób w wieku 18 lat i starszych oraz pełnoletnich w kraju zamieszkania. Wszyscy klienci muszą zgodnie z prawem sprawować kontrolę nad własnymi finansami i nie mogą być osobami ubezwłasnowolnionymi, członkami ILA, znajdować się pod kuratelą sądową lub w procesie upadłościowym, ani nie mogą cierpieć na chorobę Alzheimera lub inne zaburzenia psychiczne, neurodegeneracyjne lub nawet zaburzenia spowodowane starzeniem się.
2.4. Aktualna i obowiązująca wersja Regulaminu jest dostępna zawsze na niniejszej stronie internetowej i może być w każdej chwili bezpłatnie pobrana przez Klienta w formie pliku PDF.
3. Zawartość i korzystanie ze strony internetowej
3.1. Strona internetowa służy wyłącznie celom rozrywkowym. Strona internetowa stanowi platformę, na której Klient może kontaktować się i komunikować z jednym lub wieloma profilami (jednocześnie). Klient może wybierać spośród wielu profili, z których każdy posiada wykreowaną personę o fikcyjnym imieniu i tożsamości. Na każdą wiadomość wysłaną przez Klienta do profilu odpowiada jeden z naszych Konsultantów. Komunikacja pomiędzy Klientem a Konsultantem jest unikalna i dopasowana do Klienta. Na wszystkie wiadomości od Klienta odpowiada tak szybko jak to możliwe, pierwszy dostępny Konsultant. Komunikacja na czacie pomiędzy Klientem a Konsultantami, gdzie w trakcie jednej rozmowy może uczestniczyć kilku Konsultantów, jest poufna zgodnie z oświadczeniem o ochronie prywatności. Aby zaoferować najlepsze doświadczenie Klienta i zapewnić naturalny przepływ rozmowy, Konsultanci będą reprezentować i podawać się za profil wybrany przez Klienta do komunikacji.
3.2. Ponadto, po sesji, Klienci mogą również pozostawić komentarze i/lub oceny dla profilu na temat doświadczeń, które mieli na stronie.
3.3. Różne e-booki są również dostępne do zakupu na tej stronie.
3.4. W celu ochrony dóbr osobistych konsultantów, BD Technology udostępnia nazwiska i zdjęcia profili. Zdjęcia i informacje w profilach wykorzystywane w tym celu służą wyłącznie celom marketingowym i dlatego nie odpowiadają konsultantom, którzy udzielają rzeczywistych odpowiedzi w rozmowie.
3.5. Spółka ma prawo do wysyłania (i może wysyłać w odstępach czasu) automatycznych wiadomości w Serwisie z profili do Klientów. Spółka może również inicjować czaty pomiędzy konsultantami a Klientami.
3.6. Serwis jest zasadniczo dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostępność ta nie dotyczy przestojów wynikających z konserwacji, aktualizacji oprogramowania lub problemów technicznych, na które operator nie ma wpływu (np. zaniedbania osób trzecich, siła wyższa itp.). Aby móc w pełni korzystać ze strony internetowej, klient musi używać aktualnej wersji używanej przeglądarki internetowej.
3.7. Dostępność niektórych profili i konsultantów nie jest gwarantowana.
3.8. Niniejszy serwis internetowy nie jest przeznaczony do: diagnozowania chorób, obiecywania uzdrowień medycznych, wykonywania egzorcyzmów i oczyszczania ze zła, a także dokonywania odrodzeń.
4. Rejestracja i zawarcie umowy
4.1. Do korzystania z niniejszej strony internetowej oraz usług wymagana jest rejestracja. Podczas procesu rejestracji klient tworzy osobiste konto, do którego wymagane jest podanie adresu e-mail, nazwy użytkownika, daty urodzenia oraz wybranego przez siebie hasła.
4.2. (default) Po rejestracji przyznawane jest 10 darmowych kredytów. Jednakże, BD Technologies AG może zażądać weryfikacji adresu e-mail zanim te darmowe kredyty zostaną aktywowane. Dodatkowo, weryfikacja jest zaimplementowana, aby zapobiec otrzymywaniu darmowych kredytów przez konta spamerskie. Jeśli klient nie otrzymał darmowych kredytów, zawsze może skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
4.3. Informacje podane przez klienta podczas procesu rejestracji muszą być aktualne, kompletne i poprawne. W przypadku, gdy klient poda nieprawidłowe informacje, operator zastrzega sobie prawo do zablokowania lub dezaktywacji konta osobistego klienta bez rekompensaty. Zmiany w stosunku do podanych informacji muszą być niezwłocznie przekazane operatorowi lub dokonane przez samego klienta.
4.4. Wraz z rejestracją powstaje między BD Technologies AG a klientem nieograniczony stosunek umowny, który opiera się na zasadach niniejszego regulaminu.
5 Korzystanie ze strony internetowej
5.1. Klient może korzystać ze strony internetowej wyłącznie zgodnie z niniejszym regulaminem, tj. wyłącznie w celu komunikacji z konsultantami, zakupu e-booków i / lub korzystania z usług. Każde inne wykorzystanie jest zabronione.
5.2. Klient nie może tworzyć kont dla innych osób ani udostępniać własnego konta innym osobom. Niedozwolone jest również profesjonalne korzystanie z serwisu.
5.3. Klient jest odpowiedzialny za zachowanie poufności swojej nazwy użytkownika i hasła. Ponadto Klient jest odpowiedzialny za swoje konto, a w szczególności za korzystanie z niego przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia nadużycia konta BD Technologies AG musi zostać niezwłocznie poinformowana przez zarejestrowanego klienta. BD Technologies AG nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie z konta przez osoby trzecie.
5.4. Klient zobowiązuje się zwolnić BD Technologies AG z odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju działania prawne, szkody, straty lub roszczenia, które mogą powstać w wyniku jego rejestracji i / lub korzystania ze strony internetowej i usług, pod warunkiem, że klient działał w sposób zawiniony. Dotyczy to w szczególności szkód spowodowanych zniesławieniem, zniewagami i naruszeniem dóbr osobistych, naruszeniem niniejszych warunków, jak również naruszeniem własności intelektualnej lub innych praw.
5.5. Klient zobowiązuje się nie korzystać z serwisu i usług w sposób niezgodny z przeznaczeniem, w szczególności:
- nie uzyskiwać nieautoryzowanego dostępu do tego serwisu;
- nie wykonywać kopii lub duplikatów profili lub ich zawartości ani nie wykorzystywać ich w żaden inny sposób wbrew woli BD Technologies AG;
- nie publikować żadnych treści (np. zdjęć, tekstów i tym podobnych), które są obraźliwe, obsceniczne, pornograficzne, krzywdzące, zawierające przemoc, lub które są prawicowe lub radykalnie lewicowe, rasistowskie, gloryfikujące przemoc lub niezgodne z prawem;
- nie wykorzystywać strony internetowej do jakiejkolwiek formy działalności niezgodnej z prawem lub nawet przestępczej;
- nie ujawniać żadnych poufnych lub tajnych informacji;
- nie grozić, nękać lub naruszać praw osób trzecich (np. prawa własności intelektualnej, prawa osobiste);
- nie nadużywać komputerów ("hack") za pośrednictwem strony internetowej;
- zniszczyć, uszkodzić lub uczynić bezużytecznymi systemy lub zautomatyzowane prace i oprogramowanie osób trzecich;
- nie rozprzestrzeniać wirusów lub w inny sposób zakłócać działanie strony internetowej i / lub oferowanych usług;
- nie uzyskiwać dostępu do strony internetowej za pomocą niewłaściwych kluczy, niewłaściwych kodów i innych właściwości;
- nie wykorzystywać w niewłaściwy sposób danych osobowych podanych na stronie internetowej;
- nie wysyłać żadnych "śmieci", "spamu", łańcuszków, "mailingów" do profili, obsługi klienta lub poprzez formularz kontaktowy;
- nie publikować żadnych obrazów lub zdjęć pochodzących od osób trzecich;
- nie używać żadnych informacji kontaktowych (np.np. numery telefonów, adresy, nazwiska, adresy URL, adresy e-mail) oraz żadnych zdjęć pochodzących od osób trzecich.
- tylko udostępniać zdjęcia, które wolno im udostępniać i które nie są sprzeczne z żadnymi innymi ograniczeniami wymienionymi powyżej w punkcie 5.5.
5.6. W przypadku naruszenia wyżej wymienionych postanowień 5.1 - 5.5 BD Technologies AG może zablokować lub dezaktywować konto osobiste klienta bez odszkodowania i natychmiastowo zakończyć stosunek umowny. BD Technologies AG zastrzega sobie prawo do odmowy, zmiany lub usunięcia zdjęć, obrazów, animacji lub innych obrazów. Ponadto BD Technologies AG może zainicjować środki cywilno-prawne lub postępowanie karne bez wcześniejszego powiadomienia.
6. Korzystanie z usług
6.1. Klient może kontaktować się z doradcami wyłącznie poprzez profile na stronie internetowej oraz udostępnione w tym celu czaty. Wszelkie inne kontakty z doradcami są zabronione. Ponadto, usługi można uzyskać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej. Klientowi nie wolno nakłaniać konsultantów do oferowania usług poza stroną internetową.
6.2. Jeśli konsultant skontaktuje się z klientem poza stroną internetową (na przykład przez telefon, e-mail lub sieć społecznościową), klient powinien poinformować BD Technology poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Ponadto, klient nigdy nie powinien odpowiadać na tego typu zaproszenia, które są bezpośrednim naruszeniem tych zasad i warunków. Jeśli klient zrobi to z naruszeniem tych warunków, firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikające z tego działania konsekwencje, a jego zdolność do korzystania z Platformy może zostać cofnięta. W celu ochrony niektórych danych osobowych, do których należą adresy e-mail, linki internetowe i numery telefonów, informacje na czatach są automatycznie cenzurowane przez nasz system i dlatego nie są widoczne przez innych klientów.
6.3. Zapisywanie, nagrywanie lub przekazywanie historii czatów pomiędzy klientem a konsultantami bez wyraźnej zgody konsultanta i BD Technology jest zabronione.
6.4. Klient zgadza się nie odsprzedawać usług ani nie uzyskiwać z nich żadnych innych korzyści handlowych.
6.5. Jeśli zbanowany klient ponownie wejdzie do serwisu/stworzy nowe konto bez naszej zgody, mamy prawo zamknąć to konto bez żadnej rekompensaty. Wszelkie pozostałe kredyty z nowego konta zostaną utracone.
6.6. W przypadku naruszenia wyżej wymienionych postanowień 6.1 - 6.5 BD Technology może zablokować lub dezaktywować osobiste konto klienta bez odszkodowania i natychmiast zakończyć stosunek umowny. Ponadto BD Technology może wszcząć środki cywilno-prawne lub postępowanie karne bez uprzedniego powiadomienia.
7. Komentarze i oceny
7.1. Klient może komentować i oceniać profile na stronie internetowej, chociaż dozwolony jest tylko jeden komentarz lub ocena na profil w rozsądnym czasie. Jednakże wszystkie komentarze i oceny złożone przez klientów muszą być zgodne z prawdą.
7.2. Komentarze i oceny mogą być składane przez klienta w przewidzianym do tego celu oknie wprowadzania danych. Po przesłaniu komentarzy i ocen nie można ich już zmienić. Jednocześnie wszelkie prawa do komentarzy i ocen przechodzą na BD Technologies AG.
7.3. Klient zobowiązuje się nie pisać komentarzy i ocen, które są obraźliwe, oszczercze, poniżające lub krzywdzące dla konsultantów lub profili. Ponadto klientowi zabrania się ujawniania w komentarzach prywatnych adresów, adresów e-mail i internetowych, linków, a także podawania numerów telefonów i danych osobowych.
7.4. Nadesłane komentarze przed ich publikacją są sprawdzane przez BD Technologies AG pod kątem naruszenia powyższych postanowień 7.1 - 7.3. BD Technologies AG zastrzega sobie prawo do niepublikowania lub usunięcia komentarzy naruszających powyższe postanowienia 7.1 - 7.3. W przypadku ponownego wystąpienia BD Technologies AG może zablokować lub dezaktywować konto osobiste klienta bez rekompensaty i natychmiast zakończyć stosunek umowny.
7.5. BD Technologies AG nie ponosi żadnej odpowiedzialności za komentarze i oceny wystawione przez klienta . Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za treść swoich komentarzy i ocen.
8. Płatność
8.1. Wysyłanie wiadomości do konsultantów jest płatne za pomocą tzw. kredytów. Jedna wiadomość kosztuje 5 Kredytów. Kredyty te mogą być nabywane przez klientów za pomocą popularnych metod płatności w serwisie.
8.2. Kredyty nie mają ograniczonej ważności. Zwrot niewykorzystanych kredytów jest określony w artykule 14, Odstąpienie od umowy. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących płatności i kredytów, klient może zawsze skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej.
8.3. Kredyty mogą być nabywane jako pakiety kredytów. Koszt jednego kredytu może się różnić w zależności od wybranego pakietu kredytów. Koszt jednego kredytu zmniejsza się stopniowo, im większy jest pakiet kredytów. Niektóre pakiety kredytów oferują również darmowe kredyty. Te darmowe kredyty są wliczone w całkowitą ilość kredytów wyświetlanych na pakiecie.
8.4. Nasza usługa nie oferuje żadnej subskrypcji ani automatycznego odnawiania. Każda płatność jest dokonywana jednorazowo, a żadna opłata nie może być pobrana bez autoryzacji klienta.
8.5. (default) E-booki oferowane na stronie mogą być zakupione bezpośrednio przez klientów przy użyciu popularnych metod płatności. Nie są do tego wymagane żadne kredyty.
9. Odpowiedzialność
9.1. BD Technologies AG stosuje staranność zwyczajowo przyjętą w branży oraz standardy ogólnie uznane w branży w celu wykonania umowy. Żadna gwarancja nie jest udzielana w odniesieniu do BD Technologies AG, w tym wszelkie gwarancje przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu. BD Technologies AG nie gwarantuje, że funkcje oferowane przez BD Technologies AG spełnią wymagania klienta lub będą działać w sposób pożądany przez klienta lub że strona internetowa będzie wolna od błędów lub wolna od nieautoryzowanego wtargnięcia.
9.2. BD Technologies AG nie ponosi odpowiedzialności za prawdę, dokładność, kompletność, bezpieczeństwo, terminowość, jakość, stosowność, legalność lub możliwość zastosowania czegokolwiek, co zostało powiedziane lub napisane podczas jakiejkolwiek rozmowy lub poprzez usługi w ogóle. Klient nie będzie pociągał BD Technologies AG do odpowiedzialności za działania lub zaniechania jakichkolwiek konsultantów.
9.3. BD Technologies AG w żadnym wypadku nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec klienta ani żadnej innej osoby za jakiekolwiek specjalne, przypadkowe, wtórne lub inne szkody wynikające z korzystania ze strony internetowej, w tym polegania przez jakąkolwiek osobę na informacjach uzyskanych za pośrednictwem strony internetowej, transmisji wirusów lub usunięcia lub utraty plików lub poczty elektronicznej, utraty danych lub informacji jakiegokolwiek rodzaju, utraty zysku lub odpowiedzialności wobec osób trzecich, niezależnie od przyczyny, niezależnie od tego, czy jest to spowodowane działaniem lub zaniedbaniem ze strony BD Technologies AG, czy w inny sposób. Odszkodowanie Klient zwalnia i zabezpiecza BD Technologies AG przed wszelkimi działaniami, roszczeniami, kosztami (w tym kosztami prawnymi i wydatkami), stratami, postępowaniami szkodami, zobowiązaniami lub żądaniami poniesionymi lub poniesionymi przez BD Technologies AG w związku z nieprzestrzeganiem przez klienta niniejszej umowy.
9.4. Jeśli klient uważa, że jego korzystanie z mediumastro.pl zagraża jego sytuacji finansowej i / lub, że rozwija on formę uzależnienia, jest odpowiedzialny za skontaktowanie się z BD Technologies AG i wykluczenie się z serwisu poprzez e-mail lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie.
9.5. W żadnym wypadku informacje związane z BD Technologies AG usługami i / lub produktami nie powinny zastępować jakichkolwiek zaleceń otrzymanych od profesjonalistów prawnych, zdrowotnych lub finansowych, lub dla jakiejkolwiek innej dziedziny działalności. Konsultanci, także ci odpowiadający profilem prezentującym dary "uzdrawiające", zobowiązują się nie wypowiadać żadnych stwierdzeń, które mogłyby być uznane za prognozę zdrowotną lub osąd leczenia stosowanego przez klienta. Jeśli mimo wszystko zostało to tak odebrane przez klienta, to jest to jego własna odpowiedzialność.
9.6. 9.6 Konsultanci pracujący na mediumastro.pl podlegają obowiązkowi środków. Zachęca ich to do dzielenia się z klientem swoją wiedzą i radami. Obowiązek środków stwarza niemożność jakiejkolwiek pewności czy gwarancji co do trafności, prawdziwości czy nawet możliwości realizacji udzielonych porad i przewidywań. Na kliencie spoczywa zatem obowiązek pełnej świadomości ograniczeń dotyczących potencjalnych wyników rozmów z konsultantami, których w żaden sposób nie można zagwarantować. Konsultant BD Technologies AG jest zobowiązany do niestawiania klienta w sytuacji zagrażającej jego sytuacji finansowej i zobowiązuje się do ostrzeżenia go w przypadku wykrycia uzależnienia od usługi. To klient jest odpowiedzialny za wybór, czy chce kontynuować korzystanie z usługi. BD Technologies AG może zdecydować o zamknięciu konta, jeśli sytuacja finansowa klienta wydaje się być zagrożona przez korzystanie z usługi.
9.7. Klient gwarantuje, że udostępnione nam treści (np. komentarze oceniające, obrazy) są wolne od praw osób trzecich; zwalnia nas od wszelkich roszczeń osób trzecich, które zgłaszają przeciwko nam z powodu korzystania z takich treści, włączając w to koszty sądowe, rozsądne koszty obrony prawnej oraz roszczenia o odszkodowanie.
10. Ochrona danych
10.1. BD Technologies AG zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych oraz do podjęcia wszelkich ekonomicznie uzasadnionych, jak również technicznie i organizacyjnie możliwych środków ostrożności, aby dane klienta były skutecznie chronione przed dostępem, znajomością i dalszym przetwarzaniem przez osoby nieuprawnione.
10.2. Podczas korzystania ze strony internetowej i/lub usług, informacje o kliencie są rejestrowane. Te informacje są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, jak również do optymalizacji i poprawy strony internetowej. Zarejestrowane informacje mogą być również wykorzystane do wykrycia naruszeń niniejszych warunków, naruszeń prawa lub czynów przestępczych. Klient musi ponieść wynikające z tego koszty.
10.3. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat przetwarzania danych osobowych odsyłamy do naszej polityki prywatności.
11. Reklamacje
11.1. W przypadku skarg, klient musi skierować swoją skargę na piśmie poprzez formularz kontaktowy lub e-mail do BD Technologies AG.
11.2. BD Technologies AG stara się odpowiedzieć na skargi klientów w ciągu 10 dni roboczych i rozwiązać problem, przy czym BD Technologies AG nie ponosi odpowiedzialności za konflikty między klientami a konsultantami (patrz również artykuł 12). BD Technologies AG poinformuje o tym klienta na piśmie.
11.3. Platforma i jej usługi mogą być używane tylko w ramach obowiązującego prawa i zgodnie z niniejszymi warunkami. W szczególności, Klientowi zabrania się zamieszczania na platformie lub w ramach rozmów wypowiedzi, które są szkodliwe dla młodzieży, pornograficzne, prawicowe lub lewicowe ekstremistyczne, gloryfikują przemoc, są obraźliwe lub w inny sposób naruszają inne obowiązujące przepisy prawa, dobre obyczaje lub naruszają prawa osób trzecich.
12. Konflikty między klientami a konsultantami
12.1. :firma_nazwa_firmy nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez konsultantów i nie występuje w roli arbitra w przypadku konfliktu między klientami a konsultantami.
13. Wypowiedzenie
Aftalen med hensyn til brugen af tjenesterne på hjemmesiden mellem parterne indgås på ubestemt tid. Klienten har til enhver tid ret til at stoppe med at bruge tjenesten og slette kontoen. Klientkonti deaktiveres efter 180 dages inaktivitet.. Umowa w zakresie korzystania z usług serwisu internetowego pomiędzy stronami zawierana jest na czas nieokreślony. Klient ma prawo w każdej chwili zaprzestać korzystania z usług serwisu i usunąć konto. Konta klientów będą dezaktywowane po 180 dniach braku aktywności.
13.2. Na stronie internetowej klient może złożyć wniosek o zamknięcie konta. Klient nie będzie miał dostępu do swojego konta i nie będzie mógł otrzymywać żadnych nowych wiadomości. Opcja zwrotu zakupionych kredytów jest wymieniona w artykule 14.
13.3. Klient może również poprosić o usunięcie danych z bazy. Żądanie to musi być wykonane poprzez e-mail. Po usunięciu, wszystkie dane i wiadomości zostaną trwale usunięte. W związku z tym klient nie może już domagać się żadnych zaległych kredytów lub zwrotów.
13.4. Wszystkie otrzymane wiadomości będą widoczne w skrzynce odbiorczej. Wiadomości będą widoczne przez 40 dni.
14. Prawo do odstąpienia od umowy
14.1. Klient ma prawo zrezygnować z zakupu kredytów (a tym samym z kredytu nabytego poprzez pakiet kredytowy) w ciągu 14 dni od daty zakupu (okres odstąpienia od umowy) bez podania przyczyn (prawo odstąpienia od umowy). Jeżeli w okresie odstąpienia od umowy klient całkowicie wykorzysta zakupione kredyty, jego prawo do odstąpienia od umowy wygasa. Jeśli klient chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi poinformować o tym na piśmie poprzez formularz kontaktowy lub e-mail. W powiadomieniu należy wyraźnie zaznaczyć, że klient chce zrezygnować z zakupu. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.
14.2. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od wykonania prawa odstąpienia od umowy na wskazany przez klienta rachunek bankowy.
14.3. Jeżeli klient wykorzystał już kredyty w okresie odstąpienia od umowy, zwrotowi podlegać będą jedynie pakiety kredytów jeszcze niewykorzystanych, czyli saldo.
15. Własność intelektualna (prawo własności intelektualnej)
15.1. Wszelkie prawa, w tym prawa własności intelektualnej (w szczególności prawa autorskie i pokrewne prawa majątkowe) do strony internetowej, e-booków oraz informacji znajdujących się na stronie internetowej stanowią wyłączną własność :nazwa_firmy.
15.2. Żadna treść tej strony internetowej ani e-booków firmy BD Technologies AG nie może być reprodukowana, rozpowszechniana, wypożyczana, zmieniana ani edytowana bez pisemnej zgody.
15.3. Jeżeli klient zamieszcza na stronie internetowej treści (np. teksty, zdjęcia, obrazy, filmy lub tym podobne), które mogą być chronione prawem własności intelektualnej, klient zapewnia, że jest właścicielem praw własności intelektualnej. Przesyłając treści za pośrednictwem strony internetowej, klient nieodwołalnie przekazuje swoje prawa własności intelektualnej do treści BD Technologies AG do użytku komercyjnego.
15.4. Jeśli BD Technologies AG zostanie poinformowana o nielegalnych treściach lub linkach wgranych przez klienta , to BD Technologies AG ma prawo, ale nie obowiązek, do natychmiastowego usunięcia tych treści lub linków.
16. Miejsce jurysdykcji i prawo właściwe
16.1. Obowiązuje prawo materialne Polska, przy czym wyłączona jest kolizja praw. Ten wybór prawa nie ma wpływu na obowiązkowe przepisy ustawowe, które są korzystniejsze dla klienta w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu klienta. Strony zgadzają się, że właściwy miejscowo i rzeczowo sąd w :kraju jest miejscem jurysdykcji.
17. Postanowienia końcowe
17.1. Jeżeli postanowienia umowy okażą się nieskuteczne lub niewykonalne, nie będzie to miało wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień umowy. W miejsce nieskutecznych lub niewykonalnych postanowień umownych strony znajdą rozwiązanie, które będzie jak najbardziej zbliżone do nieskutecznego lub niewykonalnego postanowienia umownego pod względem wyniku ekonomicznego.
17.2. Uzupełnienia, zmiany lub unieważnienie umowy (w tym niniejszego postanowienia) wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
17.3. W przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwia BD Technologies AG wywiązanie się z umowy lub nadmiernie utrudnia jej realizację, BD Technologies AG jest uprawniona do odstąpienia od umowy w całości lub w części według własnego uznania bez konsekwencji odpowiedzialności. Siła wyższa obejmuje wszystkie okoliczności niezależne od woli i wpływu stron, takie jak: klęski żywiołowe, środki rządowe, decyzje urzędowe, blokady, wojna, ataki terrorystyczne, strajki, lokauty, konfiskaty lub inne okoliczności, które są nieprzewidywalne, poważne i z winy stron i występują po zawarciu umowy.
17.4. BD Technologies AG zastrzega sobie prawo do zmiany strony internetowej i / lub usług w dowolnym momencie, jeśli jest to wymagane przez zmianę prawa, decyzję władz lub orzecznictwa. Zmiany techniczne lub likwidacja luk bezpieczeństwa mogą być dokonane przez BD Technologies AG w każdej chwili, pod warunkiem, że nie będzie to miało znaczących skutków dla klienta.
17.5. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie bez powiadomienia, na przykład w celu odzwierciedlenia zmian w prawie lub w naszych Usługach i/lub Produktach. Zalecamy regularne zapoznawanie się z niniejszym Regulaminem.
Dział Pomocy Technicznej:
E-mail: joanna@mediumastro.pl
Telefon (pon. - czw. / 09:00 - 15:00)
w jęz. angielskim: 0044 74 18 31 2445
Mediumastro.pl jest produktem:
BD Technologies AG
Adres:
Baarerstrasse 82
6300 Zug
Switzerland
Numer COC:
CHE‑443.976.147
numer VAT:
EU372033696