Kontakt

Zawsze jesteśmy otwarci na ulepszanie naszej platformy i usług.

Jakie są Twoje doświadczenia? Nie jesteś zadowolony z konsultacji lub konsultanta, a może masz same pozytywne doświadczenia? Chcemy to wiedzieć!

Formularz kontaktowy

Kiedy klikniesz na kredyty w menu na górze ekranu, zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie możesz kupić kredyty. Wybierz odpowiedni pakiet klikając "Kup teraz" na pakiet, który chcesz kupić. Następnie należy wybrać preferowaną metodę płatności, po czym można dokonać płatności. Istnieje również możliwość zakupu kredytów przez telefon komórkowy. Należy wtedy zadzwonić pod numer, który pojawi się na ekranie i wpisać kod.

To oczywiście zależy od Twoich potrzeb. Warto kupić duży pakiet, ponieważ jest to bardziej korzystne dla Ciebie

Wysłanie wiadomości kosztuje 5 kredytów

Niestety, zawsze istnieje możliwość pojawienia się problemów podczas przetwarzania płatności. Obsługa Klienta może Ci pomóc. Najlepiej zrobić zrzut ekranu maila z płatnością, pomaga to w sprawniejszym zajęciu się Twoim problemem.

Nie, to nie jest możliwe. Twój zakup jest powiązany z Twoim kontem. Sprawdź wcześniej dokładnie, czy dodajesz swoje kredyty do właściwego konta.

Na samej górze strony możesz zobaczyć liczbę kredytów, które Ci pozostały. Znajdziesz to na środku strony.

To Cię nic nie kosztuje. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat. Twój zakup nie wiąże się z żadną opłatą za transakcję, opłatą członkowską, opłatą za przewalutowanie, opłatą za transakcję zagraniczną ani żadnymi innymi opłatami. Wydawca Twojej karty może jednak doliczyć opłatę za transakcję zagraniczną, jeśli Twoja karta została wydana w kraju innym niż kraj sprzedawcy, a także inne opłaty opisane w regulaminie Twojej karty.

Dział Pomocy służy do zadawania wszystkich pytań, na które nie może odpowiedzieć konsultant. Możesz również zgłosić problemy napotkane podczas korzystania ze strony. W razie potrzeby wyślij e-mail na adres joanna@mediumastro.pl

Możesz poprosić o ponowne podanie hasła, klikając "nie pamiętam hasła" na stronie logowania.

Na stronie profilu konsultanta można zobaczyć wszystkie jego specjalizacje. Na stronie głównej możesz użyć funkcji wyszukiwania, aby filtrować konsultantów według poszczególnych specjalizacji.

Zarówno na stronie głównej, jak i na stronie profilu konsultanta, dostępność można sprawdzić za pomocą czerwonej, zielonej lub szarej kropki. Czerwona kropka oznacza, że konsultant jest zajęty, zielona kropka oznacza, że konsultant jest dostępny, a szara kropka oznacza, że konsultant jest offline. Czasami podczas rozmowy medium może pojawić się w trybie offline. Ma to na celu zapobieżenie sytuacji, w której nowi klienci przerywają rozmowę pomiędzy medium a obecnym klientem.

Każdy człowiek jest wyjątkowy. Oznacza to, że nie ma jednego konsultanta, który byłby najlepszy dla wszystkich. Dwie osoby mogą mieć zupełnie różne doświadczenia w kontaktach z tym samym konsultantem.

Nie, dział pomocy nie jest przeznaczony dla pytań dotyczących przepowiedni i / lub odczytów. Od tego są nasi konsultanci.

Jeśli nie jesteś zadowolony z konsultacji, możesz skontaktować się z działem pomocy joanna@mediumastro.pl. Prosimy o jak najbardziej szczegółowe opisanie swojej reklamacji. Wówczas zajmiemy się rozpatrzeniem jej.

Wyślij wiadomość opisującą problemy techniczne na adres joanna@mediumastro.pl . Przyjrzymy się Twoim problemom technicznym tak szybko jak to możliwe i zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie.

Po kliknięciu na skrzynkę odbiorczą w prawym górnym rogu ekranu, otrzymasz przegląd swoich nieprzeczytanych wiadomości.

Jeśli zauważysz, że wiadomość jest wysyłana kilka razy, możesz skontaktować się z działem pomocy technicznej. Będziemy wtedy szukać dla Ciebie odpowiedniego rozwiązania.

W skrzynce odbiorczej możesz zobaczyć u góry po prawej stronie ile jest nieprzeczytanych wiadomości. Nieprzeczytane wiadomości znajdują się również na górze skrzynki odbiorczej, nad wiadomościami przeczytanymi.

Wszystkie Twoje wiadomości są anonimowe i tajne. Zarówno pytanie, jak i odpowiedź. Ważne życiowe pytania są zawsze dyskretne, a nasi konsultanci przestrzegają ścisłych wytycznych, obowiązku zachowania poufności i tajemnicy w odniesieniu do prywatności i wrażliwych informacji.

Każde z pytań możesz zadać jednemu z naszych konsultantów. Przykładowe tematy, o które możesz pytać to: Zdrowie, rodzina, miłość, związki, praca, uzdrawianie, śmierć, życie, finanse, praca, wsparcie emocjonalne i seksualność.

Jeśli przejdziesz do swojego profilu, zobaczysz 3 pola wyboru. 1. Wiadomości, 2. Odczyty 3. Codzienne horoskopy. Jeśli odznaczysz wszystkie pola, a następnie klikniesz na aktualizację ustawień powiadomień, nie będziesz już otrzymywać żadnych powiadomień.

Jeśli jesteś w sekcji wiadomości z odpowiednim medium, zobaczysz fioletowy pasek z tekstem dodaj zdjęcie (opcjonalnie). Jeśli klikniesz na niego, będziesz mógł wysłać zdjęcie.

Zdjęcia nie mogą być wysyłane za pośrednictwem działu pomocy technicznej. Jeśli Twoje zdjęcie jest zbyt duże, zalecamy jego zmniejszenie lub wysłanie innego zdjęcia.

Jeśli cofniesz się do profilu danego konsultanta, możesz napisać poniżej jego recenzję. Nasi konsultanci będą wdzięczni, jeśli to zrobisz.

Rejestrując się otrzymasz od nas bezpłatny odczyt. Otrzymasz również 5 kredytów na zapoznanie się z naszymi konsultantami.

Aby korzystać z naszej strony, musisz mieć ukończone 18 lat. Jesteś niepełnoletni? W takim razie niestety nie możemy Ci pomóc.

Zarówno na stronie głównej, jak i na stronie profilu konsultanta, dostępność można sprawdzić za pomocą czerwonej, zielonej lub szarej kropki. Czerwona kropka oznacza, że konsultant jest zajęty, zielona kropka oznacza, że konsultant jest dostępny, a szara kropka oznacza, że jest niedostępny.

Każdy człowiek jest wyjątkowy. Oznacza to, że nie ma jednego konsultanta, który byłby najlepszy dla wszystkich. Dwie osoby mogą mieć zupełnie różne doświadczenia z tym samym konsultantem.

Jeśli przejdziesz do swojego profilu, na dole będzie opcja usunięcia profilu. Jeśli klikniesz na nią, Twój profil zostanie usunięty. Uwaga: Czy zostały Ci jeszcze jakieś kredyty? Zostaną one wtedy automatycznie usunięte.

Odradzamy tworzenie wielu profili. Darmowe kredyty dostajesz na jednym profilu. Wielokrotne tworzenie ich w tym celu nie ma sensu.

Informacje kontaktowe:

E-mail: joanna@mediumastro.pl
Telefon (pon. - czw. / 09:00 - 15:00)
w jęz. angielskim: 0044 74 18 31 2445

Dane naszej firmy


Mediumastro.pl jest produktem:
BD Technologies AG

Baarerstrasse 82
6300 Zug
Switzerland

Numer rejestracyjny:
CHE‑443.976.147

Numer VAT:
EU372033696
Joanna

Nazywam się Joanna.

Jeśli masz pytanie, to jasnym jest, że chcesz uzyskać odpowiedź tak szybko, jak to możliwe! W mojej karierze byłam przełożoną w kilku firmach (usługowych) i zdobyłam wiele umiejętności w sektorze obsługi klienta.

Moim celem jest obsługa wszystkich Twoich pytań tak szybko, jak to możliwe - staram się osobiście pomóc Ci w najlepszy sposób, w jaki mogę.

Nie tylko zadając mi pytania, ale również komentując, dajesz nam możliwość ulepszenia strony internetowej i poprawy naszych usług oraz pomocy wszystkim w dalszej perspektywie.

Zawsze możesz do mnie napisać maila lub zadzwonić. Odpowiem szybko, a w razie potrzeby oddzwonię do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz skontaktować się z nami poprzez obsługę klienta. Chętnie pomożemy!